A Cookie technológia segítségével Ön a legtöbbet hozhatja ki weboldalunkból. Kérjük, engedélyezze a Cookie-k használatát. A weboldal bármelyik linkjére kattintva Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információért kérjük, olvassa el ADATVÉDELMI NYILATKOZATUNKAT a cookie-k használatáról.
Hírek:

Ügyféltájékoztatás

11 március 2020

 

 

A jelenleg kialakult koronavírus helyzet kapcsán a következő tájékoztatást nyújtjuk:

A BDO Magyarország cégcsoport a folyamatos működés fenntartása érdekében rendelkezik Business Continuity Plan-nel. Ügyfeleink részére igény esetén betekintést nyújtunk a szabályzatba cégcsoportunk székhelyén.

A BDO Magyarország cégcsoport informatikai környezetét úgy alakítottuk ki, hogy kollégáink munkavégzéshez szükséges adatai, alkalmazásai központi szerveren tárolódnak, a távoli munkavégzés feltételei adottak. A rendszert vészhelyzet esetén mobiltelefonról, tabletről, laptopról és otthoni számítógépről is el lehet érni, ezért szükség esetén otthoni munkavégzéssel ugyanúgy el tudják látni feladatukat, mint az irodánkban.

 

Due to the recent Coronavirus outbreak we provide the following communication:

BDO Hungary has a Business Continuity Plan in order to maintain the continuous operation, which is available at the Company’s seat upon request of our clients for insight view.

We designed our IT environment to ensure that our colleagues are able to perform their daily tasks on server based data and application storage. In case of emergency the system is available from mobile phone, tablet, notebook and private desktop computers, thus the conditions of remote work are available. If the situation so requires our colleagues will be able to perform their activities at the same quality from home office as well.