Kihelyezett Bértranszparencia Workshop

Kihelyezett Bértranszparencia Workshop

A bértranszparencia háttere az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2023/970. irányelve, amelynek célja, hogy átláthatóbbá tegye a vállalatok bérezési gyakorlatait. Az irányelv a férfiak és nők közötti bérkülönbségek csökkentését támogatja, többek között azzal, hogy a munkáltatókat részletesebb bértranszparencia-kötelezettségekkel látja el.  A bértranszparencia azonban nem csupán egy várható jogszabályi kötelezettség, hanem a munkavállalói elégedettség, a méltányos munkafeltételek és a munkáltatói márka egyik alapköve is.

Workshopunkat úgy állítottuk össze, hogy a résztvevők ne csak általános elméleti tudással, hanem konkrét, azonnal alkalmazható megoldásokkal gazdagodjanak. 

A program fő pontjai: 
•    A bértranszparencia jogi háttere és kötelezettségei
•    Gyakorlati előkészületek és bevezetés HR oldalról
•    Béregyenlőség és munkakörértékelés módszertana
•    Közös gondolkodás a konkrét teendőkről

 Mit kapnak résztvevőink?
 
- Konkrét "To Do" checklist: A workshop végén nem csak új tudással gazdagodhat, hanem egy konkrét, lépésről lépésre haladó cselekvési tervet kap. Ez a checklist abban segít, hogy a bértranszparencia bevezetésének teendőit az adott vállalatra szabva, azonnal megvalósíthassa.

- Jogi és adatvédelmi szakértelem: Jogi és adatvédelmi szakértőinkkel segítünk a bértranszparencia és GDPR-re vonatkozó jogszabályok tisztán értelmezésében és alkalmazásában, így biztosítva, hogy a vállalati compliance követelmények is teljesüljenek, és felkészüljön a a Bértranszparencia Irányelv alkalmazására.

- Belső audit útmutató: Bemutatjuk, hogyan végezhetnek belső auditot a jelenlegi bérgyakorlatok felmérésére.

Miért érdemes részt vennie?
•    Gyakorlatias megközelítés: Nem csupán bemutatjuk a bértranszparencia szabályozását, hanem konkrét módszereket mutatunk a mindennapi bevezetéshez.
•    Mérhető eredmények: Workshopunkon pontos módszereket mutatunk arra, hogyan biztosítsa a menedzsment a bértranszparenciát egyedi igényeiknek megfelelően.
•    Szakértői támogatás: HR tanácsadónk és jogi szakértőnk közösen válaszolnak a gyakorlati és jogi kérdésekre – a fizetéskülönbségek kezelésétől az egyenlő bérezésig.
•    Teljes körű rálátás: Jog, HR, GDPR és compliance egy helyen – így biztos lehet abban, hogy minden szempontból felkészült lesz.
csaposs noémi bdo hr fdi

Csaposs Noémi

FDI - HR Tanácsadás | Igazgató
View bio

KAPCSOLAT:

  • BDO Magyarország FDI Tanácsadás Kft.
  • 1117 Buda-part tér 2., 11. emelet
  • Email: fdi@bdo.hu 
  • Office: +36 1 235 30 10