Új, kettős cégvezetés a BDO Magyarország Corporate Finance üzletágnál

Kettős cégvezetés irányítása alá került 2024. februárjától a BDO Magyarország Corporate Finance üzletága – azaz a BDO Magyarország Pénzügyi Tanácsadó Zrt.

Jeszenszky Anita és Krammer Ádám társ-vezérigazgatókként látják el a BDO Magyarország Corporate Finance üzletág operatív irányítását. Az igazgatósággal közösen kitűzött nagyívű stratégiai célok megvalósítására kötöttek szövetséget. Anita stratégiai és menedzsment tanácsadóként, majd a bank szektorban szerzett vezetői tapasztalatot. A BDO Magyarország Corporate Finance üzletág csapatának HR igazgatójaként dolgozott 2022-től. Ádám szintén jelentős stratégiai és menedzsment tanácsadói múlttal rendelkezik, majd évekig felelt egy nagy energetikai cégcsoport M&A területéért. 2022-től gazdasági igazgatóként erősítette a BDO csapatát.

A képen személy, Emberi arc, mosoly, épület látható

Automatikusan generált leírás

A kiegyensúlyozott és fenntartható működés szempontjából fontos szimbolikus jelentősége van, hogy a cég jövőjének alakításában női és férfi vezetők kiegészítve egymás erősségeit, a legmagasabb szinten is kiemelkedő szerepet vállalnak. Anita továbbra is az emberi erőforrások területét, míg Ádám a gazdasági és háttértámogató területet felügyeli közvetlenül, de cégügyekben a döntéseket közösen hozzák. Ez a felosztás stratégiai szempontból kritikus, mivel a cég működésének két alappillére a hatékony és nyereséges működés biztosítása, valamint a kiemelkedő szakértői csapat építése. A közös vezetés biztosítja a cég számára, hogy ezeket szempontokat figyelembe vevő döntések születhessenek, amelyek megteremtik a fejlődéshez és a sikerek eléréséhez szükséges erős alapot.

„Magyarország elsőszámú corporate finance tanácsadójaként stratégiai célunk ügyfeleink számára jelentős értéket teremteni, ezen keresztül növelni mind árbevételünk, mind pedig szolgáltatási portfóliónk skáláját. Az ügyféligényeknek megfelelően integrált szolgáltatásokat nyújtunk, a pénzügyi tanácsadás mellett, a magas nemzetközi minőséget biztosító BDO csoporton belül, jogi és adózási tanácsadási szolgáltatásokat is kínálunk. Célkitűzésünk továbbá, hogy bővítsük szakértői tanácsadói csapatunk, amellyel egyre jelentősebb nemzetközi ügyeket szolgálunk ki megszokott magas minőségben.”  – mondta el Jeszenszky Anita és Krammer Ádám.

A BDO Magyarország Corporate Finance üzletága, mint az elmúlt években jelentős növekedést felmutató vállalkozás, kiemelt figyelmet fordít a gazdasági ügyek professzionális irányítására, hiszen ez alapvető fontosságú a sikeres működéshez a folyton változó piaci környezetben. Ugyanakkor tudjuk, hogy tanácsadó szervezetként a legértékesebb erőforrásunkat munkavállalóink jelentik. Stratégiai céljaink eléréséhez tudásra, tudásközösségre és kiváló munkaerőre van szükség. A megfelelő pénzügyi tudással rendelkező szakértő munkatársak megtalálása és megtartása jelentős kihívás elé állítja a mai magyar vállalatokat. A BDO Magyarország Corporate Finance üzletága egy olyan tudásközpont, ahol a munkavállalók, beleértve az egyes területek vezetőit is, nem félnek megosztani egymással tudásukat, tanítanak és gondoskodnak arról, hogy a kollégák ismeretei és tapasztalatai előrelendíthessék az egyéni és vállalati célokat egyaránt. A munkavégzés inspiratív környezetben zajlik, ahol a megszerzett tudás gyakorlattá válik.

Hiszünk abban, hogy csak a legkiválóbb csapattal lehetünk képesek a legmagasabb értéket teremteni ügyfeleink számára. Tudatosan építkezünk, és folyamatosan keressük a professzionális szakembereket a piacon, akik különböző szaktudással és iparági szakértelemmel gazdagítják cégünket. A tanácsadói létszámunk több mint 30%-kal növekedett az elmúlt években, és továbbra is nyitottak vagyunk tehetséges fiatalok csapatunkba integrálására. Bár a BDO csoportot nemzetközi szinten is rendre az elsőszámú M&A tanácsadóként rangsorolják, mivel tevékenységünk során érzékeny információkkal dolgozunk, sikereink gyakran nem nyilvánosak.  Visszatérő ügyfelektől érkező visszajelzések alapján azonban a pénzügyi szakemberek és a szakértő munkavállalók körében egyre ismertebbek vagyunk.

Dinamikusan fejlődő szervezetként rugalmasan és gyorsan reagálunk az igényekre, így az előrelépési lehetőségek is vonzóbbak. Fontosnak tartjuk az önmegvalósítást, és biztosítjuk az úgynevezett „karriertőkét”, amely magában foglalja a kapcsolati, szakmai és anyagi tőkét is, hogy mindenki a legtöbbet hozhassa ki magából, mert: nálunk a siker kritérium.