• Senior Adótanácsadó (direkt adó- compliance)

Senior Adótanácsadó (direkt adó- compliance)

25 május 2022

Munkavégzés helye: Budapest
Elvárt kompetenciák: probléma megoldó képesség
Jelentkezési határidő: 2022.06.30.
Kontakt: [email protected]

Mit kell tudni a BDO-ról

A BDO egy nemzetközi hátterű cég, amely közel 170 országban van jelen, ám az irodák helyi stratégiai döntések alapján működnek. Magyarországon 7 üzletágunkkal széles palettát kínálunk ügyfeleink számára. Ehhez fontosnak tartjuk a naprakész tudást, ezért kollégáink fejlődésére, karrierútjára különösen nagy hangsúlyt fektetünk, mindezt egy dinamikusan változó és fiatalos, jó hangulatú közegben.

Csatlakozz hozzánk és építsd velünk a karriered!

Miért jó választás a BDO?

  • Fejlődési lehetőséget és karrierutat biztosítunk;
  • Tanfolyamokon, továbbképzéseken vehetsz részt;
  • Betekinthetsz különböző cégek adózási folyamataiban, mindezt nemzetközi környezetben teheted;
  • Az angol nyelv tudásodat folyamatosan szinten tarthatod;
  • Lehetőséget kínálunk a hibrid munkavégzésre (heti 2-3 nap home office);
  • Tömegközlekedéssel kiválóan megközelíthető modern irodában dolgozhatsz.

Kit keresünk?

  • Minimum 3 év szakmai tapasztalatra tettél szert a direkt adónemben;
  • Szívesen foglalkozol a továbbiakban compliance típusú feladatokkal és nem okoz gondot az angol nyelv használta;
  • Adójogszabályok naprakész ismeretével rendelkezel;
  • Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képességed van;
  • Seniorként fontosnak érzed a junior kollégák mentorálását;
  • Csapatjátos ként gondolkodsz.

Milyen feladatokban számítunk Rád?

  • A menedzserek munkájának támogatása, napi compliance management feladatok ellátása;
  • Társasági adót, helyi iparűzési adót és innovációs járulékot érintő compliance feladatok ellátása, bevallások önálló ellenőrzése;
  • Junior kollégák mentorálása, szakmai munkájának koordinálása;
  • Adóhatósági ellenőrzésekben való részvétel, kapcsolattartás a hatósággal;
  • Ad hoc jellegű direkt adókat érintő compliance kérdések, megválaszolása a menedzserekkel együttműködve;
  • Ajánlatok elkészítésében való részvétel;
  • Folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel és a külföldi BDO irodákkal.

Milyen a BDO-nál dolgozni?

„Szeretem, hogy rendszeres ismeretterjesztőkkel és friss hírekkel szinten tartja tudásunkat a BDO csapata, valamint, hogy aranyos játékokkal kedveskednek nekünk az egyes ünnepek kapcsán. Őszintén szólva ez a barátságos és jó hangulatú légkör szerintem a munka elvégzését is megkönnyíti, legalábbis számomra mindenképp.” - Luca (Adótanácsadó asszisztens)

Ügyfeleink szerint a BDO:

„Megfelelő kommunikáció, naprakész tudással rendelkező munkatársak, akik maximális segítséget nyújtottak.”

Hol van az iroda?

  • Ha nem otthonról dolgozol, akkor irodánkat a X. kerületben könnyen megközelíthető helyen, metró, busz és több villamos vonalán éred el, ahonnan már csak pár perc sétát kell megtenned. Autóval érkeznél? Ez esetben parkolási lehetőséget is biztosítunk.
  • Irodaházunkban étterem, a közelben pedig két bevásárlóközpont vár Rád. A nap folyamán pedig szolgáld ki és frissítsd fel magad konyhánkban egy finom kávéval vagy teával!

BDO: ahol sikerünk kulcsa a közösség, tudás és teljesítmény!

 

Jelentkezés