• Adótanácsadó asszisztens (indirekt adó- compliance)

Adótanácsadó asszisztens (indirekt adó- compliance)

25 május 2022

Munkavégzés helye: Budapest
Elvárt kompetenciák: analitikus gondolkodás
Jelentkezési határidő: 2022.06.30.
Kontakt: [email protected]

Mit kell tudni a BDO-ról

A BDO egy nemzetközi hátterű cég, amely közel 170 országban van jelen, ám az irodák helyi stratégiai döntések alapján működnek. Magyarországon 7 üzletágunkkal széles palettát kínálunk ügyfeleink számára. Ehhez fontosnak tartjuk a naprakész tudást, ezért kollégáink fejlődésére, karrierútjára különösen nagy hangsúlyt fektetünk, mindezt egy dinamikusan változó és fiatalos, jó hangulatú közegben.

Csatlakozz hozzánk és építsd velünk a karriered!

Miért jó választás a BDO?

  • Fejlődési lehetőséget és karrierutat biztosítunk;
  • Tanfolyamokon, továbbképzéseken vehetsz részt;
  • Betekinthetsz különböző cégek adózási folyamataiban, mindezt nemzetközi környezetben teheted;
  • Az angol nyelv tudásodat folyamatosan fejlesztheted;
  • Lehetőséget kínálunk a hibrid munkavégzésre (heti 2-3 nap home office);
  • Tömegközlekedéssel kiválóan megközelíthető modern irodában dolgozhatsz.

Kit keresünk?

  • Van tapasztalatod adózásban és foglalkoztál már ÁFÁ-t érintő kérdésekkel;
  • Magabiztosan használod angol nyelvtudásod napi szinten, szóban és írásban egyaránt;
  • Az excel kezelése sem idegen számodra;
  • Csapatjátosként gondolkodsz.

Milyen feladatokban számítunk Rád?

  • ÁFA-t érintő compliance típusú tanácsadási projektekben;
  • ÁFA bevallások, KSH riportok előkészítésében;
  • Ügyfelekkel, külföldi BDO irodákkal való kapcsolattartásban;
  • Adóvizsgálatok kapcsán felmerülő feladatokban;
  • Adójogszabályok változásának nyomon követésében.

Milyen a BDO-nál dolgozni?

„Már több mint 2 éve élvezem a BDO lendületét, az itt található légkört, a munka magánélet egyensúlyát és a folyamatos innovációt minden területen. Hónapról hónapra tanulok valami újat, a csapatom nagyon összetartó, segítjük egymást mindenben, valamint humort is csempészünk mindennapjainkba a szokásos kávészünetek alkalmával.” - Barbi (Adótanácsadó)

Ügyfeleink szerint a BDO:

„A BDO-tól mindig rövid határidőn belül kapunk professzionális válaszokat, mindezt egyértelműen kommunikálva, megnyerő stílusban.”

Hol van az iroda?

  • Ha nem otthonról dolgozol, akkor irodánkat a X. kerületben könnyen megközelíthető helyen, metró, busz és több villamos vonalán éred el, ahonnan már csak pár perc sétát kell megtenned. Autóval érkeznél? Ez esetben parkolási lehetőséget is biztosítunk.
  • Irodaházunkban étterem, a közelben pedig két bevásárlóközpont vár Rád. A nap folyamán pedig szolgáld ki és frissítsd fel magad konyhánkban egy finom kávéval vagy teával!

 

BDO: ahol sikerünk kulcsa a közösség, tudás és teljesítmény!

 

Jelentkezés